به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
در این نشست پیشنهادهای ارسالی حوزههای تخصصی به دبیرخانه پژوهش استان، با تأکید بر ایدههای مبتنی بر #فناوریهای_نوین، مورد گفتوگو و بررسی قرار گرفت. در ابتدای جلسه، کارشناس #پژوهش ضمن معرفی پیشنهادهای دریافتی، توضیحاتی درباره اهداف و ابعاد هر یک از طرحها ارائه کرد و در ادامه کارشناسان پیشنهاددهنده به تشریح جزئیات و ضرورت اجرای ایدههای خود پرداختند.
اعضای کارگروه پژوهش نیز با بررسی ابعاد مختلف پیشنهادها، دیدگاهها و نظرات تخصصی خود را در خصوص میزان اثربخشی، قابلیت اجرا و کاربردی بودن طرحها مطرح کرده و راهکارهای لازم برای تکمیل و توسعه آنها را ارائه دادند.
در ادامه این نشست، مدیرکل بهزیستی استان بر ضرورت ارائه پیشنهادهای اولویتدار در راستای ارتقای کیفیت خدمات به جامعه هدف و بهبود فرآیندهای سازمانی تأکید کرد. وی با اشاره به نقش پژوهش و نوآوری در افزایش بهرهوری و اثربخشی خدمات، طرحهای ابتکاری و ایدههای خلاقانه را از ظرفیتهای ارزشمند سازمان برشمرد و بر حمایت از پیشنهادهای نوین و فناورانه تأکید نمود.
این جلسه در راستای توسعه رویکردهای پژوهشمحور، تقویت فرهنگ نوآوری و بهرهگیری از فناوریهای جدید در فرآیندهای سازمانی و خدماترسانی برگزار شد.
روابطعمومی
بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله












نظر شما